Reklamácie
Ako vybaviť reklamáciu rýchlo a jednoducho ?
1. napíšte nám na info@veloportal.sk a podrobne opíšte Vás problém s tovarom.
2. Pošlite nám poškodený tovar na adresu Familycorp s.r.o., Slnečná 1035/10, 972 47 Oslany.
3. Prebehne posúdenie reklamácie, spravidla do 2 dní od prevzatia tovaru.
4. V prípade že vada bude neodstraniteľná, tovar Vám vymeníme za nový alebo vrátime kúpnu cenu.
Nezabudnite nám pri vrátení tovaru tovar zaslať s originálnou dokumentáciou (záručný list, návody, atď.)
Vrátenie tovaru
Zakúpený tovar máte právo vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.
Ako na to ?
-kontaktujte nás na info@veloportal.sk a informujte o vrátení tovaru
-zabaľte bezpečne tovar aby sa nepoškodil pri preprave
-vložte do balíka sprievodný list (stačí vaše meno a adresu poprípade dôvod odstúpenia od zmluvy)
-odošlite na adresu: Familycorp s.r.o., Slnečná 1035/10, 972 47 Oslany
Akonáhle prevezmeme zásielku budeme Vás kontaktovať formou e-mailu. Kúpnu cenu vraciame štandardne do 10 dní od doručenia tovaru na našu adresu.