Reklamácie

1. KONTAKTUJTE NÁS.
Napíšte nám na info@veloportal.sk a čo najpodrobnejšie popíšte váš problém s tovarom.
Ak je to možné, pošlite nám aj fotky. Proces urýchlite ak napíšete aj číslo vašej objednávky.

2. POŠLEME KU VÁM KURIÉRA.
V ten istý deň, najneskôr do 24 hodín vás budeme kontaktovať a pošleme ku vám kuriéra po tovar,
samozrejme na naše náklady. Nemusíte sa trápiť s vytlačením štítka na balík. Kuriér ho pre vás bude mať.

3. VRÁTIME PENIAZE ALEBO VYMENÍME TOVAR.
Prebehne posúdenie reklamácie, štandardne do 2 pracovných dní.
V prípade že vada bude neodstraniteľná, tovar vám vymeníme za nový alebo vám vrátime peniaze.
TOVAR CHCEM VRÁTIŤ.
V prípade že chcete tovar vrátiť bez udania dôvodu alebo vymeniť na čo máte právo urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru, opäť nás informujte na info@veloportal.sk .
Pokiaľ produkt ktorý chcete vrátiť obsahoval štítok "Vrátenie zdarma", my vám bezplatne zaregistrujeme podanie na ktorejkoľvek pobočke Packety. Nemusíte dokonca ani tlačiť štítok, postačí Vám kód ktorý vám pošleme e-mailom.
Stačí len tovar zabaliť a odniesť na jedno z tisícok výdajných miest Packeta. Pokiaľ chcete vrátiť produkt bez označenia Bezplatné vrátenie, prosím, pošlite ho na adresu evedenej v potvrdení alebo vo faktúre k objednávke.

1. KONTAKTUJTE NÁS.
Napíšte nám na info@veloportal.sk a čo najpodrobnejšie popíšte váš problém s tovarom.
Ak je to možné, pošlite nám aj fotky. Proces urýchlite ak napíšete aj číslo vašej objednávky.

2. POŠLEME KU VÁM KURIÉRA.
V ten istý deň, najneskôr do 24 hodín vás budeme kontaktovať a pošleme ku vám kuriéra po tovar,
samozrejme na naše náklady. Nemusíte sa trápiť s vytlačením štítka na balík. Kuriér ho pre vás bude mať.

3. VRÁTIME PENIAZE ALEBO VYMENÍME TOVAR.
Prebehne posúdenie reklamácie, štandardne do 2 pracovných dní.
V prípade že vada bude neodstraniteľná, tovar vám vymeníme za nový alebo vám vrátime peniaze.
TOVAR CHCEM VRÁTIŤ.
V prípade že chcete tovar vrátiť bez udania dôvodu alebo vymeniť na čo máte právo urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru, opäť nás informujte na info@veloportal.sk .
Pokiaľ produkt ktorý chcete vrátiť obsahoval štítok "Vrátenie zdarma", my vám bezplatne zaregistrujeme podanie na ktorejkoľvek pobočke Packety. Nemusíte dokonca ani tlačiť štítok, postačí Vám kód ktorý vám pošleme e-mailom.
Stačí len tovar zabaliť a odniesť na jedno z tisícok výdajných miest Packeta. Pokiaľ chcete vrátiť produkt bez označenia Bezplatné vrátenie, prosím, pošlite ho na adresu evedenej v potvrdení alebo vo faktúre k objednávke.