Panel používateľa

Platba online neúspešná. Čo s tým ?

Niekedy sa môže stať že platobné terminály majú výpadok, poruchu či autentifikácia neprebehla úspešne. 

platba neprešla

Pokiaľ sa vám nepodarí uskutočniť platbu na prvý pokus, môžete to napraviť a dokonca aj zmeniť spôsob platby. 

1. Príhlaste sa do e-mailu zadaného do objednávky

2. Nájdite e-mail o prijatej objednávke

3. Otvorte ho a kliknite na Zmena objednávky

zmena objednávky

Odkaz vás presmeruje buď priamo na zmenu objednávky alebo ak ste zaregistrovaný, na prihlásenie do účtu. Potom už iba stačí zmeniť spôsob platby napr. na Dobierku a potvrdiť. Dokonca je možné dodatočne meniť aj spôsob dopravy. 

konecna zmena

 Balíky odosielame:

 dpdtrans

 yasss

 Možnosť platby kartou

viska  

 gdgfg

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Prezeraním tohto webu s tým súhlasíte. Viac info