Panel používateľa

Objednal/a som nesprávny tovar, čo mám robiť ?

Pokiaľ ste obdržali tovar ktorý vám nevyhovuje, máte nárok ho vrátiť až do 14 dní od doručenia.

Dokonca na to nemusíte mať ani dôvod. Stačí nám ho zaslať na adresu Familycorp s.r.o., Slnečná 10, 972 47  Oslany

Nezabudnite do balíka vložiť faktúru alebo potvrdenie o prijatej objednávke, podstatne tým urýchlite proces vrátenia peňazí. Tiež nám pomôžete ak nás o probléme informujete formou e-mailu.  

 

vratenie tovaru

 

V prípade akýchkoľvek nejasností vám odporúčame si prečítať naše Obchodné podmienky.

 Balíky odosielame:

 dpdtrans

 yasss

 Možnosť platby kartou

viska  

 gdgfg

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Prezeraním tohto webu s tým súhlasíte. Viac info